خوش جوڑوں کی کچھ خاص عادات

خوش جوڑوں کی کچھ خاص عادات

ضروری نہیں کہ خوشگوار موڈ میں رہنے والے جوڑے پرفیکٹ ہوں لیکن کچھ ایسی عادات ہیں جو انہوں نے شادی کے بعد اپنائی ہیں جو ان کی شادی کو تحریک فراہم کرتی ہیں اور رشتوں کو زندگی بخشتی ہیں۔

بحیثیت مسلمان ہمارا ایک اٹوٹ عقیدہ یہ ہے کہ اللہ ہمارے ارادوں، خواہشات اور اعمال کا گواہ ہے اور یہ عقیدہ خوشگوار اور کامیاب ازدواجی زندگی بنانے میں بہت اہم کردار ادا کرتے  ہیں۔

اپنے /اپنی شریک حیات پر شک نہ کریں یہاں تک کہ جب آپ محسوس کریں کہ یہ ان کی غلطی ہے – وہ آپ سے پیار کریں گے اور اس کی تعریف کریں گے اور یہ آپ کی شادی شدہ زندگی

کو بہت خوشگوار بنا دے گا۔

آپ تعریفوں کے معاملے میں فراخ دل رہیں۔ تعریفیں دینے کی کوئی قیمت نہیں ہے لیکن آپ کی تعریف سے کم از کم آپ کی شریک حیات کا دن خوبصورت ہو سکتا ہے۔ سچے بنو، ایماندار بنو، لیکن تعریفوں بھی فراخدلی سے کرو۔ یہ ایک بہترین طریقہ ہے اور یہ آپ کے شریک حیات کو قیمتی اور پیارا محسوس کراۓ گا۔

آپ ہر روز محبت کا اظہار کریں، نہ کہ صرف خاص مواقع کا انتظار کریں۔ سالگرہ یا شادی کی اینی ورسری کے موقع پر محبت کا اظہار کر دینا کافی نہیں ہوتا۔، یہ وہ محبت ہے جو آپ کے شریک حیات کو ہر روز چاہیے ہے اور یہ آپ کی ازدواجی زندگی کو مکمل طور پر خوشگوار بنا دے گی۔

زندگی مشکل ہے ۔ہر روز آپ کی /کےشریک حیات کو گھر سے باہر بہت سے سخت لوگوں اور سخت حالات کا سامنا کرنا پڑ تا ہے۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ جب وہ کام کے بعد گھر آئیں تو وہ ویلکم فیل کرے ۔اور پیار سے اس کا استقبال آپ پیار سے کریں۔

آپ ایک دوسرے کو تبدیل کرنے کی کوشش کیے بغیر ایک دوسرے کو قبول کرتے ہیں۔ ایک بار جب آپ کو احساس ہو جائے گا اور اس پر عمل کرنا شروع کر دیں گے تو آپ کی شادی شدہ زندگی بہت بہتر ہو جائے گی۔شادی ۔پی کے آپ کی دی گئی درخواستوں پر ہی ان موضوعات کو زیر بحث لاتا ہے۔ اور ہر قدم پر آپ کی رہنمائی کے لئیے حاضر ہے۔

Check Also

جہیز سے بھرے ٹرالروں کی بجائے وراثت کا حق؟

‎جہیز کو بطور اصطلاح کبھی مثبت نہیں لیا گیا۔ پھر بھی ، اس لفظ کو …